• Klar til forsendelse på 24 timer
  • 500'000 glade forældre siden 2004
  • Miljøvenligt blæk

FAQ

Hvornår modtager jeg min ordre?
Alle vores produkter fremstilles i Sion, Schweiz, indenfor 24 timer efter en ordre er afgivet. Alle bestillinger sendes som breve med A-prioritet, i en standardkonvolut. Din ordre ankommer som regel indenfor 5-8 dage efter afsendelse.
Jeg har ikke modtaget min ordre. Hvad gør jeg?
Hvis du ikke har modtaget din ordre indenfor 15 arbejdsdage efter afsendelsesdatoen, bedes du kontakte os hurtigst muligt på support@stickerkid.com. Vi vil derefter finde en løsning med postvæsenet.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget en bekræftelses-e-mail med mit ordrenummer?
Først anbefaler vi, at du tjekker din spam-mappe. Hvis du stadig ikke kan finde en e-mail med ordrebekræftelsen, skal du logge ind på din konto på support@stickerkid.com, hvor du kan kontrollere status på din ordre. Hvis din status stadig står anført som ""venter"", skal du sende en besked til https://www.stickerkid.dk. Vi finder derefter hurtigst muligt en løsning sammen.
Hvordan sætter jeg mine stryg-på etiketter fast?
Følg altid instruktionerne for at sikre, at dine etiketter holder i så lang tid som muligt.

Permanente stryg-på etiketter (farvede etiketter, runde eller rektangulære).

  • Opvarm strygejernet - temperaturen skal være 160 grader (position 2).
  • Placer etiketten, hvor du vil have den på tøjet, og dæk derefter etiketten med et stykke bagepapir.
  • Når jernet er varmt nok, skal du presse det mod bagepapiret, der dækker etiketten, og holde det stille.
  • Uden at bruge dampfunktionen på strygejernet, skal du vente 20 til 30 sekunder på, at etiketten smelter sammen med stoffet.
  • Vent 48 timer, før du vasker tøjet første gang.

Aftagelige stryg-på etiketter (sort og hvid rektangulær etiketter).

  • Opvarm strygejernet - temperaturen skal være 180 grader (position 3).
  • Placer etiketten, hvor du vil have den på tøjet, og dæk derefter etiketten med bagepapir.
  • Når jernet er varmt, skal du presse det mod bagepapiret, der dækker etiketten, og holde det stille.
  • Uden at bruge dampfunktionen på strygejernet, skal du vente 20 til 30 sekunder på, at etiketten smelter sammen med stoffet.
  • Vent 48 timer, før du vasker tøjet første gang.
Hvordan fjerner jeg de aftagelige stryg-på etiketter?
  • Forsøg ikke at fjerne permanente etiketter (farvede, runde eller rektangulære etiketter).
  • Tænd for strygejernet (180 grader / position 3)
  • Dæk etiketten med et stykke bagepapir, og tryk derefter strygejernet mod papiret i 20 til 30 sekunder, indtil limen er smeltet.
  • Træk derefter forsigtigt etiketten af ​​med en pincet.
Hvordan sætter jeg mine selvklæbende mærkater fast?
  • Sæt mærkaterne direkte på tøjetiketterne (f.eks. over vaskeanvisningen) og ikke direkte på stoffet.
  • Det er bedst, at sætte dem på satin- / silkeetiketter.
  • Vent 24 timer, før du vasker tøjet første gang.
  • Etiketterne kan kun bruges på tøj, der kan vaskes ved op til 40 ° C.
  • Vi anbefaler vores stryg-på etiketter, hvis man skal bruge mere permanent navnemærkning.
Kan jeg vælge forskellige navne på et ark med mærkater (f.eks. opdele et ark med 60 små mærkater i 2 x 30)?
Desværre er det ikke muligt at opdele et ark, så man kan have forskellige navne eller farver. Men hvis du bestiller en rabatspakke, der indeholder flere forskellige ark, kan du naturligvis tilpasse hver etikettype forskelligt.
Kan etiketterne være farlige for børn?
Vores produkter er ikke legetøj og kan ikke spises. De skal bruges som beskrevet i vores guide. Vi anbefaler, at man fjerner alle beskadigede mærkater, og smider dem ud, der ikke længere er i brug.
Hjemmesiden viser, at min personalisering er tom. Hvad gør jeg?
Først og fremmest skal man sørge for, at alle felter i ordren er tilpassede og udfyldt. Derudover, kan man prøve igen med en anden browser på computeren, eller eventuelt prøve at bestille via en tablet / mobiltelefon.
Kan jeg også bestille til skolen eller børnehaven?
Naturligvis. Vi har et specielt program til skoler og børnehaver. Skriv til support@stickerkid.com, så vi kan finde den bedste pakkeløsning til jer.
Jeg har yderligere spørgsmål, hvad gør jeg?
Har vi ikke det svar, du leder efter her på siden, kan du altid kontakte support@stickerkid.com.

Understøtter i specialtegn?
Vores udskrivningssoftware accepterer i øjeblikket tegn, der tilhører gruppen Latin 1. Dette betyder, at alle tegn, der bruges på følgende sprog, udskrives, som de vises i vores webshop: Vesteuropa og Amerika: Afrikaans, baskisk, katalansk, dansk, hollandsk, engelsk, færøsk, finsk, fransk, galicisk , Tysk, islandsk, irsk, italiensk, norsk, portugisisk, spansk og svensk.
Jeg kunne ikke gennemføre min ordre på grund af et betalingsproblem. Hvad gør jeg nu?
Prøv først med en anden/alternativ betalingsmetode. Hvis problemet fortsætter, og du ikke længere er på hjemmesiden, skal du ikke bekymre dig; din indkøbsvogn er fortsat gemt på din konto. Bare log ind og klik dig gennem menuen. Find ordren, og klik på "Genbestil" og du kan nu bruge en anden betalingsmetode. Hvis det stadig ikke fungerer, kan du sende en e-mail til vores supportteam (support@stickerkid.com) og fortælle os den e-mail-konto, du brugte til at placere ordren. Vi kan derefter hjælpe dig med at gennemføre ​​din ordre.
Er det muligt at betale med faktura?
Vi accepterer i øjeblikket ikke betaling med faktura. Afhængig af hvilket land du bestiller fra, kan du betale via en af ​​vores betalingsudbydere. Forskellige betingelser gælder afhængigt af udbyderen. Læs betingelserne på betalingssiden.
Min betaling blev gennemført, men ordren er ikke blevet bekræftetet. Hvad gør jeg nu?
Hvis din betaling er bekræftet, men ordren er annulleret, bedes du kontakte vores supportteam via e-mail (support@stickerkid.com) - husk at give os ordrenummeret.
Kan jeg ændre min ordre, efter den er bestilt?
Så snart din ordre er bestilt, kan kan vi desværre ikke foretage ændringer. Vi sender automatisk ordrer direkte til print, så ordrer kan blive klar til afsendelse indenfor 24 timer. Vi samarbejder dog gerne med dig for at finde en løsning, skulle der være en fejl i bestillingen! Kontakt os venligst her: support@stickerkid.com
Hvad er mærkaterne lavet af?
Det vigtigste for os er, at vi gør alt hvad vi kan for at respektere og værne om miljøet, samt vores medmennesker. Derfor har vi valgt at bruge en blæktype, med lavest mulige kemiske emissioner, til fremstilling af vores klistermærker. Denne type blæk er GREENGUARD-certificeret. Derudover er den beskyttende PVC-film, som vi bruger til at dække selvklæbende etiketter til genstande og beklædning, et ufarligt stof, såvel som en ufarlig blanding, i overensstemmelse med tyske forordninger, herunder "Gefahrstoffverordnung", den europæiske forordning (EF) nr. 1272/2008 (CLP-forordningen), og det globalt harmoniserede klassificeringssystem til mærkning af kemikalier (GHS). Dette produkt frigiver ikke farlige stoffer og indeholder ikke stoffer, der er anført i forordning (EF) nr. 1005/2009, som nedbryder ozonlaget.

Sikker betaling

Sikker betaling

Hurtig levering

Hurtig levering

Klar til forsendelse på 24 timer

LAVET I SCHWEIZ

Alle vores produkter printes i højeste kvalitet i Schweiz

Vores kunder synes